Hej på er alla glada människor

Först av allt vill jag tacka för alla fina kommentarer jag fick i och med mitt första inlägg här. Jag har varit och tittat lite på några av era sidor och det fanns mycket fint att titta på där. Jag skall skriva inlägg också när tiden räcker till. Denna helg har det inte hänt så mycket på korttillverkandet eftersom jag håller på att måla om ett av Cia´s två rum.  Fast detta är utan mordhot utan det går bra ändå……Fast ett litet besök hos Stämpelboden har vi avlagt i helgen och en del inköp skedde också. Ett 10-tal nya fina stämplar blev det nog och än så länge är det ödlan Östen som är den som använts mest. Fast jag har ju använt Östen i en tjejvariant och då kan den ju inte heta Östen längre. Östrogen kanske blir mer tjejigt. En tomtebabe måste ju en kille som jag ha. Julkorten blir mycket hetare då. Om någon undrar varför jag valt namnet KortBakeriet så är den enkla anledningen att det är mina initialer i det namnet. KB blir ju kortbakeriet. Ja där visade det sej att det finns ett par fungerande hjärnceller som hoppar av glädje då de får arbeta.  Jag har upptäckt att när morgontimmen är tidig så skapar man bäst. Då sover nämligen Cia och jag har fritt spelrum att rota i alla hennes grejer hur jag vill. Vilket senare innebär att hon hittar inget. Men hon kan ju hämnas då Cia är kvällsmänniska och gömma sina saker då jag ligger och sover min allra bästa sömn. Åtta kort är allt det som hanns med denna ljuva majhelg då våren har satt sina första spår i naturen och jag nyser och näsan rinner som tusan då allergin är som värst. Här kommer då korten så SE och LE

 

 

 

8 svar to “Hej på er alla glada människor”

  1. Vad är kreativ.. Skulle i o för sig tänka mig att rumstrera om bland Cias saker;). Jätte fina kort även dessa.
    Diggar draken!

  2. Vilken härlig blogg detta är, har den på ‘speeddial’ precis som Cia´s blogg =0) Underbara kort, kul att se män som kan och vill. Önskar att ni blir fler.

    *vink vink*
    Maria

  3. Jättefint! Det här förklarar ju en del kommentarer på mässan i Tibro om diverse saker ;0)

  4. snyggt ,nu har du allt kommit igång
    Bra jobbbat,snygga kort
    Puck i boa

  5. Jösses, så mycket fina kort!

  6. Hej!
    Vad roligt att se alla dina kort. Ja, det är bra att du provar riktigt många gånger. =D
    Ha det gott!

  7. Tjusigt! Det gröna ödlekortet blev min favorit med en gång 🙂

  8. Wow, jag är impad. Både över hur mycket som redan har hunnits köpa in 😉 men framför allt tempot på korttillverkandet!! Jättefina kort!

Kommentera

