Slö, trött, men glad ändå

Hej igen. Jag har inte varit så aktiv med korttillverkandet de sista helgerna. Kan ha att göra med att det är varmt och skönt utomhus och man är mer utomhus istället. I veckan så fick vi det senaste från Hänglar och Stänglar och det var mycket fina motiv bland de stämplarna. Jag vet inte vem som gör dem men måste ju säga att det är en otroligt kreativ människa som kan göra så många fina motiv. De är verkligen välgjorda och det finns ju för alla tillfällen som man kan ha nytta utav. Jag gillar dom tack vare att de är detaljrika och bra gjorda. Jag har en idé på ett kort men kan inte komma på riktigt vad jag skall ha för dekorationer eller nåt sånt. Men det kommer så småningom. Idag presenterar jag bara 2 kort som jag gjort i helgen. Ett är ju stämpeln från hänglar och rosen har vi köpt av stämpelboden. Så SE och LE

 

 

 

5 svar to “Slö, trött, men glad ändå”

  1. Ja..vilka underbar kort och så snygg blogg du har.

    Är du med på blogglistan? Annars kan du hoppa in och skriva en kommentar så är du med. Glöm inte skriva din blogadress i kommentaren
    http://minbloggrunda.blogspot.com/

  2. Superfina kort du gör! Ska insupa lite inspiration härifrån 🙂

  3. Jättefina kort. Gillar den lille storfiskaren.

  4. WOW!! Så fina kort! Gillar det gula med rosen jättemycket!!

  5. Jättefina kort! Och vilka foton, sen..!

Kommentera

