Kortbakeriet bakar för fullt

Det verkar som det varma vädret fortsätter. Och tur är väl det. Vi kanske kan få en bättre o varmare sommar än den som var i fjol. Korttillverkandet går lite på halvfart. Men det är fortfarande rätt skoj att sätta sej med. När man inte kommer på nåt annat att göra är det perfekt att sätta sej ner och riva igenom Cia´s grejer och se vad det blir. Undrar hur länge hon står ut med att jag snurrar till det i alla hennes lådor och arkiv med grejer. Eller så har hon ett tålamod som inte är av denna värld. Vem vet, en dag kanske jag blir portad till hennes pysselrum när de väl blir färdiga. Idag sitter vi i köket o grejar eftersom jag målar om det rum som hon egentligen sitter vid. Tja vi får se vad tiden lider. Jag måste också tacka för de kommentarer jag fått på mina alster här. Tre kort får det bli  denna gång så SE och LE 

 

2 svar to “Kortbakeriet bakar för fullt”

  1. Hej. va roligt att du får rumstera bland din Cias alla pysselgrejjer.
    Själv har en 2,5 åring som mer än gärna vill vara med och pyssla.

    Gillar ditt love-kort mycke.
    Härligt att se hur du använt papprets fina blomma på andra kortet.

    Ha en trevlig helg

    Maria

  2. Jaha, du tillverkar små söta kort oxå! Tack för kommentaren hos mig! Kram Gerd Geddfish

Kommentera

