Kortbakeriet ångar på

Hej igen och tack för era kommentarer. Det är alltid kul att få dom. Jag är inne och tittar på många sidor för att se och lära hur man kan bygga upp kort. Av den inspirationen försöker jag sedan överföra till de kreaktioner som jag själv gör. Ibland blir man nöjd men ibland blir det mindre bra. Men det är väl så det är för alla skulle jag tro. Igår åkte jag o Cia på en dagstur till västkusten. Syftet var väl att hitta nåt fint som var värt att fotografera. Men det blev bara två, tre kort. Jag tog ett på Cia när hon satt o fikade och hon tog två på mej vid samma tillfälle. Roligare än så blev det inte men det var en vacker dag och solen sken och varmt som attan var det. Men vi kom hemifrån en liten stund. Idag skall Cia iväg på pysselträff i Floby. Det kommer en hög tjejer dit som skall pyssla på och skapa en del. Fast en hel del tjatter och fnissande blir det säkert också. Ha det så kul allihop. Idag lägger jag ut tre kort som jag gjort de senaste dagarna. Så SE o LE

3 svar to “Kortbakeriet ångar på”

  1. Härliga kort du har gjort på senaste! 🙂

  2. Oj, oj, oj vilka fina kort du gör. Jättejättefina.
    Det är så kul, när man upptäcker att någon har skrivit någon kommentar eller något i ens gästbok. Så tack så mycket för din.
    Ha det bra, och, jag återkommer! (om jag får?)
    Ingela

  3. Härligt namn du har på din blogg! &jättefina kort gör du också.
    Jag hittade din sida på bloggrunda, kul att ha tillgång till så många olika blogger och inspiration.
    /Lene

Kommentera

